Anàlisis d’una imatge publicitària

S’ha utilitzat aquesta metàfora per dir que si et fa poder l’alè o el que es menjat t’ha deixat un mal sabor mossega xiclets “Clorets” que et refrescaran la boca.
Si hem de parlar dels elements sintàctics, hem de dir que per l’anunci s’ha utilitzat clarament un pla detall, és a dir, s’ha fet una fotografia de la boca d’una persona per poder detallar a la perfecció la llengua i si parlem del color hem de dir que s’ha utilitzat un fons blanc per poder destacar molt millor la boca del personatge i sobretot la llengua així es pot veure clarament l’element important de l’anunci, la llengua.
Espero que us hagi agradat la imatge, penso que és molt divertida i original per vendre un paquet de xiclets i més d’un cop ens hem sentit com aquesta boca, amb un mal gust a la boca d’alguna cosa que hem menjat i necessitem urgentment un xiclet per poder-la refrescar!
A part de fer l’anàlisi d’aquesta imatge també he volgut incorporar aquest anunci de l’Estrella Damm ja que es veu molt clar que han utilitzat un pla seqüència, és a dir, en enregistrat l’anunci sense cap interrupció, des que es prem el disparador de la càmera fins que s’atura. S’ha enregistrat sense cap tall, aplicant-se tots els canvis d’enquadrament, punt de vista i moviments necessaris sense deixar de filmar.
AQUI TENIU EL LINK:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada